Urząd
-
Ochrona danych osobowych w Urzędzie Gminy w Lutocinie
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1) zwanego dalej Rozporządzeniem informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Lutocin. Siedzibą Administratora jest Urząd Gminy w Lutocinie ul. Poniatowskiego 1, 09-317 Lutocin.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: lutocin@gminalutocin.pl lub listownie na w/w adres.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności urzędowych tj.:
1) wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Lutocinie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;
2) wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Lutocinie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e
Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Państwa dane mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
1) podmioty upoważnione na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
2) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające).
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- W zawiązku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu.
- W przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Mogą to Państwo zrobić, jeśli uznają, że przetwarzamy dane osobowe z naruszeniem przepisów prawa.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy przez Urząd Gminy w Lutocinie, przy czym podanie danych jest: obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Państwa zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
-
Urząd jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530
tel. 023 6581001, wew. 30
fax 023 6581002
lutocin@gminalutocin.pl
sekretariat@gminalutocin.plul.Poniatowskiego 1
09-317 Lutocin
Rozwiń artykuł Urząd Gminy w Lutocinie -
Godziny pracy: codziennie od 7.30 do 15.30, pokój nr 6.
kontakt: tel. 023 6581001 w.28 e-mail: sekretarz@gminalutocin.pl
Rozwiń artykuł Sekretarz Gminy - Zbigniew Nosek -
Kierownik Referatu Finansowego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska -Skarbnik Gminy Justyna Dobiesz
Stanowisko ds. finansowo-księgowych
Sprawy prowadzi Podinspektor Sylwia Borowska
Kontakt: skarbnik@gminalutocin.pl
Stanowisko ds.finansowych - kasjer, ewidencja działalności gospodarczej, pozyskiwania środków zewnętrznych, archiwum zakładowe
Sprawy prowadzi Referent Klaudia Cywińska
Kontakt: promocja@gminalutocin.pl
Stanowisko ds. wymiaru zobowiązań podatkowych, informatyzacji, rolnictwa i ochrony środowiska
Sprawy prowadzi Inspektor Sławomir Sobolewski
Kontakt: podatki@gminalutocin.pl
Stanowisko ds. księgowości zobowiązań podatkowych, przetargów i ochrony środowiska
Sprawy prowadzi Podinspektor Wioletta Szczesiak
Kontakt::
Rozwiń artykuł REFERAT FINANSOWY, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA -
Kierownik referatu organizacyjnego -Sekretarz Gminy Zbigniew Nosek
Stanowisko ds. kadr, obsługi księgowej, rozliczeń ZUS i US w Urzędzie Gminy, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, Gminnej Bibliotece Publicznej
Sprawy prowadzi Inspektor Elżbieta Orłowska
Stanowisko ds. kadr, obsługi księgowej, rozliczeń ZUS i US w Zespole Szkół w Lutocinie, Samorządowej Szkole Podstawowej w Przeradzu Małym, Samorządowej Szkole Podstawowej im.Św. Stanisława Kostki w Swojęcinie
Sprawy prowadzi Inspektor Ewa Jankowska
Stanowisko ds.oświaty, kultury, Obrony Cywilnej i zarządzania kryzysowego (stypendia, zaopatrzenie szkół, sprawy poboru i rejestracji przedpoborowych, prowadzenie ewidencji ochotniczych straży pożarnych)
Sprawy prowadzi Inspektor Witold Spychała
Kontakt: oswiata@gminalutocin.pl
Stanowisko ds. kancelaryjnych obsługa sekretariatu: przyjmowanie wniosków, podań od interesantów.
Sprawy prowadzi: Karolina Karska,
Kontakt: sekretariat@gminalutocin.pl
-
Kierownik referatu:
Stanowisko ds. gospodarki gruntami i mieniem komunalnym: ewidencja nieruchomości, geodezja rolna.
Sprawy prowadzi: Inspektor Jolanta Gapińska
kontakt: geodezja@gminalutocin.pl
Stanowisko ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego.
Sprawy prowadzi: Referent Katarzyna Sobiech
Stanowisko ds. drogownictwa
Sprawy prowadzi: Inspektor Maria Budzińska
Rozwiń artykuł REFERAT BUDOWNICTWA I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI -
Stanowisko Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności i Obsługi Rady Gminy.
Sprawy prowadzi: Zastępca Kierownika USC.Katarzyna Kotarska
Kontakt: usc@gminalutocin.pl oraz rada@gminalutocin.pll
Rozwiń artykuł URZĄD STANU CYWILNEGO I EWIDENCJA LUDNOŚCI