Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Lutocin

Zakup systemu konferencyjnego

Gmina Lutocin zaprasza do złożenia oferty cenowej na system konferencyjny z nagłośnieniem wraz z systemem transmisji i archiwizacji obrad Rady Gminy w ramach postępowania pn. „Zakup systemu konferencyjnego”

1.  Zestaw mikrofonów przewodowych dyskusyjnych:  16 dla Radnych + 1 dla Przewodniczącego

2. Jednostką centralna  z kompletnym okablowaniem do podłączenia mikrofonów

3. Małe nagłośnienie wspomagające słyszalność na Sali obrad (4 głośniki naścienne o mocy min. 60W ze wzmacniaczem).

4. Przewód głośnikowy oraz niezbędne okablowanie do połączenia z systemem dyskusyjnym

5. Transmisje na żywo i archiwum nagrań (na krajowych serwerach) - opłata roczna/miesięczna

Montażu oraz podłączenia Zamawiający dokona samodzielnie w oparciu o telefoniczne wskazówki Wykonawcy

Termin składania ofert do dnia: 17 listopada 2021r. 

Adres na który należy składać oferty: ug_lutocin@poczta.fm

Realizacja do 3 grudnia 2021r.

Osoba do kontaktu: insp. Sławomir Sobolewski tel. 236581001 w.121

Zakup laptopa dla Urzędu Gminy w Lutocinie

Proszę o przedstawienie oferty na zakup nowego laptopa dla Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przy Urzędzie Gminy w Lutocinie  w konfiguracji minimum jak niżej

 - Wyświetlacz: 15.6" (1920 x 1080 (Full HD), 

Procesor: AMD Ryzen™ 5 lub Intel i5, 

Pamięć RAM: 16 GB, 

Dysk SSD: 512 GB, 

Grafika: AMD Radeon lub intel

- System operacyjny: Windows 10 Professional PL

- oprogramowanie:  Office 2019 PL

Składanie ofert do dnia 20 września 2021r. na adres: ug_lutocin@poczta.fm

Realizacja do 27 września 2021r.

Gwarancja 24 miesiące

Osoba do kontaktu: Sławomir Sobolewski tel. 236581001 w.121

załączniki:

formularz oferty: https://fs.siteor.com/gminalutocin/files/Formularz_oferty_-_zakup_laptopa.docx?1631797397

Zapytanie ofertowe - zakup stanowiska komputerowego do obsługi programu "Czyste Powietrze"

Proszę o przedstawienie oferty na zakup komputera AiO z drukarką w poniższej specyfikacji:

Przekątna ekranu: min.  23.8 cali, Rozdzielczość min.: 1920 x 1080, Seria procesora: min. AMD Ryzen 7 lub Intel i7 gener. 10 lub wyższa, Karta graficzna: zintegrowana Intel lub  Radeon Graphics, Ilość pamięci RAM: 16 GB, Typ dysku 1: SSD, Pojemność dysku: minimum 512 GB, napęd dvd-rw wewnętrzny lub zewnętrzny, klawiatura + mysz bezprzewodowa,  zintegrowana kamera, głośniki i mikrofon, złącza HDMI, USB 2.0 i 3.0, WiFi, Ethernet. Oprogramowanie: Windows 10 Prof. 64bit lub nowszy, Office 2019.
Drukarka kolorowa atramentowa, format A3+, zintegrowany system zasilania w atrament, szybkość wydruku min. zgodnie z normami ISO — 5,5 strony na minutę w trybie kolorowym oraz 15 stron na minutę w trybie monochromatycznym. Łączność: USB, WiFi, Ethernet.
gwarancja na ww. sprzęt min. 24 m-ce
Termin składania ofert: 23 sierpnia 2021r. na adres ug_lutocin@poczta.fm 
warunki płatności: przelewem w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy.
termin wykonania zamówienia do 6 września 2021r. 
osoba do kontaktu: Sławomir Sobolewski tel. 236581001
załączniki:

Zapytanie ofertowe "Wykonanie zabiegów konserwatorskich oraz oprawy ksiąg stanu cywilnego z lat 1958 - 2014"

Podmiot udostępniający informacje: Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Lutocin Data stworzenia : 2021-01-14 14:11 Autor : Sławomir Sobolewski Data publikacji : 2021-01-14 14:11 Osoba udostępniająca na stronie : Sławomir Sobolewski Data ostatniej modyfikacji : 2022-01-24 13:21 Osoba modyfikująca : Sławomir Sobolewski